Genti si alte cele

Eu am mania cutiutelor, cutiilor si borcanaselor. Am o stiva de cutiute goale in dulap, la indemana pentru cazul in care am de depozitat ceva, si multe cutiute pline ascunse fiecare pe unde incape. Caut metode sa le fac frumoase fara mult efort, si atunci le scot la vedere.

Din cand in cand, mania asta se extinde si la genti si rucsaci. De exemplu, cei de la booq.ro. Arata bine, sunt incapatori si costa cat intretinerea pe doua luni jumate. Dar poate someday…

Pana atunci, am gasit o geanta de laptop foarte draguta la gentile Silviei. Poate ma ambitionez si crosetez si eu ceva pana ajung sa-mi cumpar laptop.

Lasă un răspuns

