Curatenie si reconditionare

Pe langa mania cutiutelor am si mania ambalajelor.

Am reusit sa fac rost de niste cutii, dar aveau scris pe ele, sau cartonul era colorat, cu mov simaro, care nu se portivesc in camera mea cea portocalie cu verde. Asa ca m-am hotarat eu sa le aranjez, cu hartie creponata.

Am cumparat hartia, am tait-o si potrivit-o pentru fiecare cutiuta si borcanas, si rezultatul este:

Mai am cateva cutii de imbracat, si ma gandesc sa trec la cutiile de indosariere din dulapul cu sticla semi-transparenta. Si poate data viitoare, fac si poza inainte, sa se vada cat de bine e ca am facut reconditionarea ^_^

Lasă un răspuns

