Figurine din fetru

Am descoperit si eu fetrul (felted wool in engleza) si am vazut ca pe langa posete si hainute se pot face si figurine din fetru.

Ca de exemplu aceste figurine facute de toyutoy.

Din ce am citit eu de pe net exista doua modalitati de a face asa ceva: cu fetru cumparat de la magazin, sau facand ‘obiectul’ din lana si apoi transformandu-l in fetru. Si pentru transformare sunt mai multe metode, fie in masina de spalat, fie cu mana.

Eu deocamdata doar admir ce-au facut altii, dar poate intr-o zi ma incumet sa fac si eu ceva.

Needlefelted Cat with kitten de rootcrop54

i so happy!! de made_by_moxie

1 comentariu »

  1. irina said

    buna. caut de multa vreme un magazin de unde sa pot cumpara fetru, dar nu am gasit pe nicaieri. daca mi-ai putea da un sfat in sensul asta ti-as fi tare recunoscatoare🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

