Despre Fimo

Am zis ca cerceii sunt facuti din Fimo, dar n-am explicat ce este Fimo, asa ca acum o sa va povestesc putin despre el🙂

Fimo este un fel de argila mai felixibila (polymer clay in engleza) si colorata, care dupa modelare trebuie lasata in cuptor la copt. Daca este lasat prea mult, se arde, si degaja un fum toxic si cu un miros foarte neplacut, iar culoarea argilei se schimba.

Dupa ce a fost coapta, argila devine foarte rezistenta si usoara. Daca obiectul facut din Fimo este mai subtire, el poate fi indoit, dar revine la forma initiala. Poate sta in apa, si nu o coloreaza, dar e mai bine sa nu ajunga in masina de spalat🙂

Cam atat am vrut sa va spun. Daca vreti sa experimentati cu Fimo, aveti mare grija la copt si lucrati imediat dupa masa, ca sa aveti timp sa aerisiti pana la urmatoarea masa🙂 Ah, si coptul se face in cuptorul de la argaz, nu in microunde.

2 comentarii »

  1. Adeline said

    Am avut o pereche de cercei mov din Fimo… Ii luasem la Sibiu. Mi-au placut foarte mult dar s-au rupt. Tu ai ceva cercelasi mov in palmares?😉

  2. orangedotgreen said

    N-am deocamdata, dar se poate aranja🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

