Sfaturi pentru lucrul cu Fimo

Daca aveti de ales la cumpararea de Fimo, este biens a stiti diferentele intre Soft si Classic pentru a face o alegere buna.

Fimo Classic necesita framantare, uneori pesntru destul de mult timp. Partea buna e ca ajuta la incalzitul mainilor🙂 Partea proasta e ca dureaza destul de mult si nu e tocmai usor. Asa ca daca vreti sa combinati alb sau negru cu o culoare pentru a obtine diferite nuante, e bine sa lucrati cu alb sau negru soft.

Pe de alta parte, daca vreti sa faceti canes, e bine sa folositi Fimo Classic pentru ca nu se amesteca prea usor.

Pentru copt sunt in principiu doua feluri de obiecte: care pot atinge fundul tavii (de exemplu cercei plati, in forma de disc) si care nu pot atinge fundul tavii. Motivul aceste categorisiri este ca in contact cu tava fierbinte materialul se ‘inmoaie’ si se lipeste. Ca sa intelegeti ami bine, am atasat o poza cu un pandantiv din prima mea tura de copt, cand l-am lasat pe tava. Se vede cum s-a lipit de tava.

Pentru margele sau cercei e foarte simplu sa se puna pe o scobitoare/tortita si sa se sprijine pe marginile tavii. Eu am folosit bete de frigarui si intre doua bete am pus scorbitorile pe care erau margelele (betele de frigarui erau prea groase pentru margele).

O metoda pe care am incercat-o mai recent este cu o foaie de hartie prinsa cu clipsuri metalice de marginile tavii. Se face astfel un fel de hamac pe care se pot pune bilute care nu se gauresc, figurine si orice altceva.

Un ultim sfat este ca la copt sa puneti la fiecare tura obiecte de aceeasi grosime. Altfel, sau le veti arde pe cele mai subtiri, sau cele groase nu vor fi copate destul.

1 comentariu »

  1. Crissy said

    Buna,

    Am vazut ca ai participat la cateva actiuni ecologiste din Timisoara. Esti din timisoara? Dak da …. ma poti ajuta te rog si sa imi zici unde pot gasi un magazin ce sa aibe fimo, modelabile, vopsele textile, precum si alte accesorii necesare acestui domeniu? Iti sunt recunoscatoare daca ma poti ajuta cu informatia asta, pt ca eu recent m-am mutat in timi din cj😦

    O zi frumoasa!

    Crissy

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

