Etsy Treasury

Etsy are multe servicii interesante, iar Treasury este unul dintre preferatele mele. Treasury este o colectie de ‘expozitii’ create de utilizatori, unde fiecare poate alege 12 obiecte care sunt de vanzare pe Etsy. De obicei, acestea sunt alese pe o tema/culoare si marea majoritate sunt foarte interesante.

Problema cu Treasury este ca nu poti creea o colectie noua decat daca sunt mai putin de 303 deja create. Din cate am vazut eu, sunt in fiecare zi cam 400-450, si fiecare areun timp de viata de 2 zile. Asa ca daca aveti timp de pierdut, sau cautati ceva interesant, incercati Etsy Treasury.

Eu nu cred ca o sa am noroc sa prind un loc liber, dar ma gandesc sa fac versiunea mea de galerie, pe blog, si din cand in cand sa va arat ce am mai gasit interesant pe Etsy si Breslo. Si foarte curand o sa ma mai laud cu niste creatii din Fimo🙂

Lasă un răspuns

