Galerie #1 – Etsy

ima dintr-o lunga serie de galerii cu produse de tot felul gasite de mine pe net (Etsy, in acest post). In fiecare galerie vor fi 8 produse, care la momentul scrierii postului vor fi de vanzare.

Sper sa va placa (si sa-mi spuneti asta intr-un comentariu ;)) si astept provocari pentru teme🙂

ROMANRUINS peridot and sterling ring si Scrabble tile pendant – simple vine

Plum(Felt and sterling earrings) si A conversation piece….

Becoming – 8×8 photography si Buttoned-up petal vase

Washed lilies blank notebook si Bubble wall decals

4 comentarii »

  1. […] 2008 Tot Etsy si saptamana asta Daca vreti sa va reamintiti ce a fost saptamana trecuta, gasiti aici prima […]

  2. Ani said

    Deci ti-am mai spus eu ca te admir🙂
    Faci niste lucruri superbe. Tot asa inainte🙂

  3. orangedotgreen said

    Mi-ar fi placut sa pot face eu asa ceva. Astea sunt facute de altii, si alese de mine pentru ca imi plac🙂 Dar ma stradui sa ajung si eu asa ca ei, pe felia mea😉

  4. […] Etsy si saptamana asta Daca vreti sa va reamintiti ce a fost saptamana trecuta, gasiti aici prima […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

