Conturi de tot felul

Dupa cum poate ati observat, adresa mea de mail pentru blog este pe Gmail. Mi se pare ca Gmail e mai ok decat Yahoo, mai rapid si mai bine organizat. N-am avut nici o problema cu alegerea asta pana cand am vrut sa-mi fac un cont pe Flickr, unde trebuie sa ai cont de Yahoo.

Cum pe mailul pentru scoala am deja un cont, a trebui sa-mi fac un cont de Yahoo pentru a putea avea un cont pe Flickr. Interesant, nu? Cred ca daca stau sa numar cate conturi si parole am, ajung la 20 fara probleme.

Si ca sa fie ceva pozitiv in acest post, va informez cu bucurie ca am cont pe Flickr🙂 Urmeaza sa-mi organizez cele trei seturi disponibile si sa uploadez🙂

2 comentarii »

  1. Adeline said

    Ai putea sa folosesti Picasa care este un serviciu Google si deci e de ajuns sa ai cont Google. Il poti instala pe PC si face minuni in sortarea pozelor. Si ai 1GB free.🙂

  2. orangedotgreen said

    Am cont de picasa, dar pentru pozele personale🙂
    Avantajul lui Flickr e ca e o comunitate acolo, lumea le poate vedea si poate participa, spre deosebire de Picasa, unde vad si cel mult se intorc la blog si lasa un mesaj. Voi incerca sa vad daca nu pot incarca poze din Picaa in WordPress, si atunci imi mai economisesc din spatiul de aici🙂
    Plus ca la Flickr se pot adauga Favorites, si incepeam sa am prea multe chestii in delicious cu tagul Flickr🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

