Bega Bulevard

A fost azi si a fost super🙂

In cortul eco s-a spus nu pungilor de plastic, si cei care au venit mai devreme si au vrut sa faca trecerea la pasele din material textil le-au primit in schimbul celor de plastic si le-au decorat:

Copiii au putut sa faca din ziare si apa cu faina vase pe pahare de hartie, care maine dupa uscarea ziarelor vor putea fi scoase si vor avea un suport pentru creioane facut de ei🙂 A fost si un atelier de modelat din lut, si copiii au colorat creatiile proprii sau ale colegilor mei.

Am vazut si ratustele – cea mare, care era la cativa metri de noi, cele marisoare ale sponsorilor si cele mici care s-au intrecut la final.

Si pentru ca Adeline mi-a amintit ca exista Picasa, am uploadat toate pozele facute de mine. In general am cerut voie sa fac pozele, dar daca apareti intr-o poza si nu vreti sa fie vazuta de oricine, va rog sa-mi spuneti si le dau jos.

Si daca ati fost acolo, m-as bucura sa stiu cum vi s-a parut, mai ales daca ati trecut pe la cortul nostru🙂

2 comentarii »

  1. Adeline said

    Foarte fain ce ati muncit pe acolo. De cand tot visez la o plasa din aceea. Si Romina mai si aduce la birou sa-mi faca in ciuda. Astazi m-a tinut raceala in casa. Data viitoare oare ce va fi?

  2. orangedotgreen said

    Nu stiu cand va fi urmatorul eveniment la care vom participa, dar stiu ca vor mai fi plase, si voi anunta pe blog mai din timp, poate reusesti sa vii si tu🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

