Stampile diy

Am vazut site-uri din State unde se fac tot felul de stampile decorative, destul de scumpe, pentru care transportul ar fi si mai scump. Asa ca m-am hotarat sa-mi fac singura stampilele.

Am luat o caserola in care se vinde carnea, si m-am pus pe sculptat cu hobby knife-ul. Cred ca si un cutter ar fi ok.

Rezultatul:

Si stampila vazuta mai de aproape:

Alte materiale din care se pot face stampile: cartofi (taiati in jumatate si apoi sculptati), linoleum, dopuri de pluta sau pluta ‘foaie’ care se pune pe pereti. Am vazut un tutorial online unde se decupa model din foaia de pluta si se lipea pe un cilindru de lemn, si se putea face un model repetitiv.

Daca gasiti alte tehnici, sau faceti ceva ca mine, m-as bucura sa vad rezultatele🙂

Lasă un răspuns

