Fabrica de vise

De cand ma stiu, vreau sa fac eu ce vad la altii si-mi place. Nu in sensul de copiat al designului, dar ca obiect. Am vazut felicitari, am vrut sa fac si eu. Am vazut cercei din Fimo, am vrut sa fac. Si asa au fost multe multe lucruri.

Weekendul trecut am avut ocazia sa ma joc cu putin lut si sa-l pictez, si mi-am dat seama cat de greu poate fi uneori sa faci ceva, chiar daca altii-l fac sa para usor. M-am intrebat cum de reusesc, si cred ca e datorita talentului si pasiunii, pentru fac ce fac cu drag si inventivitate.

Daca vreti sa vedeti cum se fabrica vise, va invit sa vizitati Lola Dream Factory:

2 comentarii »

  1. Multumesc pentru articol. Te astept la expozitie.

  2. orangedotgreen said

    Din pacate n-o sa pot sa vin, dar sa o sa admir pozele si o sa ajut cum pot eu sa reusiti ce v-ati propus🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

