Handmade

Povesteam joi cu o colega despre handmade si ca lumea nu prea apreciaza la noi chestiile handmade, si m-am gadit eu dupa accea ca e imposibil sa nu ti se pare interesant ca poti sa ai o pereche de cercei galbeni cu roz pal, daca asta vrei, si se poate sa aiba dungi, buline, orice.

Pentru mine cel mai fascinant la aceatsa lume handmade si diy este ca poti face sau gasi orice, si mai important, poti avea ceva asa cum vrei tu. Explici, povestesti, si cel care face acel lucru pentru tine incepe sa lucreze, cu ideile si dorintele tale in minte. Mainile si sufletul acelei persoane sunt pentru tine in acele minute, pentru ca nu poti face asa ceva gandindu-te la mancare, vreme, sau plata intretinerii. Trebuie sa pui un pic din tine in ceea ce faci.

De fiecare data cand am dat o pereche de cercei, mi-a parut rau putin, si m-am bucurat mult. Ceva ce-am facut eu a placut cuiva destul incat sa vrea sa-i poarte. Dar cel mai mult m-am bucurat cand cineva a vazut ceva, si mi-a zis ‘eu vreau asa ceva, dar sa fie cu alb si albastru’, pentru atunci cand am facut acele margeluse, m-am gandit la viitoarea posesoare, si am stiut ca fac asta pentru cineva.

Data viitoare cand intrati in Meli Melo, sau vreti sa luati o poseta dint-un magazin care miroase a cauciuc, ganditi-va ca probabil cineva ar fi gata sa va faca ceva mult mai potrivit si mai frumos.

Lasă un răspuns

