Aniversare si giveaway

Miercuri a fost ziua mea, si de aceea am fost mai ocupata si n-am postat, dar cand am revenit am vazut cu bucurie ca am peste 1000 de views pe blog🙂

Si ca sa sarbatoresc acest eveniment, organizez ce vorbitorii de engleza numesc un ‘giveaway’, adica eu ofer ceva unuia dintre vizitatorii de pe blog, ales prin tragere la sorti.

Ce ofer? Ceva din Fimo😉 Si cum suntem la ceas aniversar, si la orice sarbatoare se potriveste ceva dulce, am facut 2 briose si trei bucatele de tort🙂

Sunt mici, cam 1cm cub fiecare, si inca nu sunt coapte. Asta inseamna ca pot fi lasate asa cum sunt, pusa o tortita pentru a fi agatate de ceva, sau puse tortite si facuti cercei. Castigatorul va alege modul de prezentare, imi va da adresa, iar de restul ma voi ocupa eu🙂

Daca vi se pare interesant si ati vrea sa fiti fericitul posesor al acestor dulciuri din Fimo, comentati la acest post pana in 31 octombrie. Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti si anuntat in 1 Noiembrie.

9 comentarii »

  1. Mona said

    Oooo, prajituri!

    Acum serios, la multi ani! Tot ce iti doresti etc😀

  2. m said

    la multi ani!!!!!!!!!!!

  3. anda said

    La multi multi ani, sa fi fericita si…restul ti l-am lasat pe mes😀.
    Si dk tot e concurs, m-am gandit sa ma bag si io la prajituri ca am auzit de la o fosta colega (mare maestra in arta bijuteriilor din fimo) ca nu ingrasa :D…

  4. Adeline said

    Well, incerc sa ma las de dulciuri dar trebuie sa-ti urez si eu Ani frumosi! Sa faci si sa ai parte de multe lucruri frumoase😉

  5. M C said

    Accept.

  6. mihaela chirilovici said

    Super tari prajiturelele tale…
    Sunt si dulci? 🙂

  7. orangedotgreen said

    Multumesc mult pentru urari🙂

    @Mihaela: astea sunt prajituri de cura😉 dar o sa vina si prajituri dulci, macar in poze si cu reteta😉

  8. LeneBarbie said

    daca sunt de cura, atunci ma bag si eu😛

  9. gabi said

    Nu am stiut ca a fost ziua ta😦 Cu speranta ca nu e prea tarziu pentru urari, La Multi Ani! Tot ce iti doresti!
    Si legat de prajituri: mmmmmm… ce bune!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

