Proiect reciclare 1 – Mini carnetel

Am vazut ‘matchbox notebooks’ de vanzare pe Etsy si m-am gandit eu ca nu pot fi greu de facut. Asa ca m-am pus pe facut si am facut si niste poze in timpul asamblarii, sa va arat si voua cum se face.

Pentru acest proiect aveti nevoie de:

* o foaie A4 scrisa pe o parte (poate sa fie si alba, desigur, dar asa reciclam ;))

* foarfeca

*capsator

* hartie putin mai groasa – cea de la pliantele care se dau pe la magazinele de telefoane si banci sunt foarte bune

La inceput se taie foaia de hartie in bucatele mici – cam 4×5 cm

Daca aveti un capsator mai lung, pot sa fie mai lungi bucatile de hartie. Conditia e sa incapa asa:

* se taie o bucata din hartia mai groasapentru coperta. Lungimea trebuie sa fie cam de doua ori si jumatate mai mare decat a foilor. Se indoaie hartia ca in poza:

* se capseaza coperta de foi, deschizand coperta astfel incat sa nu se prinda coperta si in spate, din motive estetice si pentru ca uneori acele picioruse agata.

* Se inchide carnetelul si se taie excesul de coperta daca e cazul🙂

Gata🙂 Sper ca au fost clare explicatiile mele. Daca faceti carnetele, va rog sa-mi trimiteti poze, sa vad s eu si sa ma bucur ca am fost de folos😉

2 comentarii »

  1. Adeline said

    Eu tocmai am facut ordine prin camera, biblioteca samd. Am adunat o plasa de hartii si nu stiam ce sa fac cu ele. Ma gandeam sa le dau alor mei sa le reutilizeze ei dar poate incropesc ceva de genul.

  2. orangedotgreen said

    Mai am multe proiecte de reciclare, cu hartii, reviste si alte cele, asa ca pune-le deoparte😉

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

