Halloween

Tin minte cum in gimnaziu ‘sarbatoream’ Halloween-ul la ora de engleza, si unii profesori ne dadeau voie sa stam la ei la ore costumati in vrajitoare si pirati. In rest, oentru mine sarbatoarea asta n-a insemnat mare lucru.

Anul acesta am ocazia sa vad ce inseamna pentru americani si englezi, urmarind mai multe bloguri de crafting. De cel putin doua saptamani e plin la ei de retete, tutoriale cum se fac decoratiuni pentru casa, costume, retete pentru prajiturele care se pot da cand vin copiii, si parca sunt si eu atrasa incet-incet in sarbatoarea asta.

Ca sa vedeti despre ce vorbesc, am adaugat niste poze cu linkuri catre niste articole interesante🙂

(prejiturele pe bat, cu glazura colorata si decorata)

(tipar pentru a face aceasta felicitare brodata)

(Instructiuni pentru decorare)

Acestea sunt o foarte mica parte din lucrurile pe care le-am gasit, si daca va intereseaza ceva pe tema asta, dati-mi un semn, pentru ca abia astept sa va mai arat ce-am descoperit🙂

Lasă un răspuns

