Colaborari handmade

Trebuie sa recunosc ca prima mea destinatie cand ma ocup de blog este zona de stats, unde am lista de keyworduri prin care a ajuns lumea mea mine. Unul din keywordurile de ieri a fost ‘colaborari handmade’ si mi s-a parut o idee extraordinara.

N-am vazut asa ceva nici afara, cel mult ceva de genul ‘swap’, unde mai multe persoane faceau schimb cu ce-a facut fiecare, dar ma gandesc ca se poate face si un alt fel de colaborare, unde mai multe persoane lucreaza pentru acelasi produs, sau in care se lucreaza ‘in grup’ si fiecare produs final are cate ceva de la colaboratori.

Varianta a doua mi se pare mai usor de realizat, mai ales la ceva unde se folosesc tehnici si materiale diferite. Am cateva idei si o sa pregatesc un post cu sugestii/exemple, poate reusesc sa gasesc colaboratori😉

Lasă un răspuns

