Reteta – prajitura in cana

Am descoperit reteta asta acum ceva vreme si am incercat-o, si chiar daca pentru mine a fost putin prea ‘neaerisita’, am zis ca poate altora le-ar placea. In plus, este foarte foarte usor si rapid de facut🙂

Ingrediente:

  • 4 linguri faina
  • 4 linguri zahar
  • 2 linguri cacao (neindulcit)
  • 1 ou
  • 3 linguri lapte
  • 3 linguri ulei

Se amesteca, se pune in doua cani (aluatul nu umple canaile, dar creste la copt, si daca e intr-o singura cana da peste :)) si se pune in cuptorul cu microunde. Eu am tinut-o 7 minute la 600W. Se poate scoate din cana (isi pastreaza forma) sau se poate lasa in cana.

Eu nu am adaugat nimic, dar se poate pune frisca, inghetata, glazura, orice🙂

Si am descoperit si un videoclip unde sunt poze cu toti pasii aici, cu reteta putin diferita de ce am incercat eu.

Lasă un răspuns

