Proiect reciclare 2 – Decoratiuni din hartie

Pentru acest proiect aveti nvoie de reviste sau pliante sii niste lipici.

Pentru mingea din poza am folosit o foaie A4, pe care am impartit-o in dreptunghiuri de 3.8 x 2.5 cm (am indoit in jumatate, apoi iar in jumatate si tot asa pana am ajuns la aceasta dimensiune). Apoi fiecare dreptunghi l-am facut cornet si lipit:

si apoi am lipit cornetele:

Puteti sa va opriti oricand din lipit, daca va place forma care a iesit, sau sa mergeti pana la sfarsit.

Ca de obicei, daca incercati acest proiect, m-as bucura sa vad pozele🙂

Lasă un răspuns

