Castigator!

A trecut si 1 noiembrie, si azi am tintu tragerea la sorti pentru giveaway. Cum luatul unui biletel din palarie mie nu mi-a adus noroc niciodata, am zis sa incerc altceva, si am folosit ce folosesc ceilalti bloggeri cand organizeaza un giveazay: random.org, unde se alege aleatoriu un numar dintr-o gama data.

Sa nu va mai tin in asteptare, numarul ales de random.org a fost:

Iar castigatoarea este Anda, care a spus:

Anda, povestim in curand sub ce forma vrei prajiturelele. Eu voi incerca sa scriu toate articolele pe care le am planuite si sper sa le gasiti in curand pe site-ul mare🙂

Lasă un răspuns

