Poze gustoase

De cativa ani buni in sertarul din bucatarie sta o carte destul de groasa, cu multe multe retete in ea. Am rasfoit-o de vreo zece ori de cand e la noi in casa, si trebuie sa recunosc ca pe langa exprimari mai putin sugestive pentru incepatori ca mine, a mai fost un motiv pentru care nu mi-a fost simpatica: lipsa pozelor.

M-am tot gandit eu ca degeaba framant aluatul si-l las sa se odihneasca daca nu stiu cum trebuie sa arate, sau cum e un sirop legat. De-aia m-am bucurat cand am descoperit blogurile cu retete, unde se poveste ce si cum trebuie pus, si sunt puse multe poze care sa ajute incepatorii😉

Si cum eu tot le studiez si incerc retete, m-am gandit sa va spun si voua despre cateva dintre ele🙂

Teo’s kitchen – primele mele briose cu aluat facut de la zero i se datoreaza ei😉 Poze multe, edificatoare, si super retete

Bunatati din bucataria mea – blogul Mihaelei ste fenomenal si cred ca as putea manca un an dupa retele de aici, fara a le repeta. Am incercat doua tarte si sunt foarte bune🙂

gourmandine.ro – abia azi am descoperit acest blog si n-am apucat sa incerc nimic, dar daca e sa luam dupa poze, sunt toate extraordinare

www.gustos.ro – aici gasiti retetele postate in blogosfera, pe zile, cu linkuri catre articolele complete.

Si pentru ca recent am descoperit un blog cu retete si poze extraordinare, va spun acum despre el, chiar daca e in engleza🙂 Cannelle et vanille nu e un blog de unde voi incerca retete prea curand, dar il voi vizita din cand in cand, de dragul pozelor🙂

cannelle

Cannelle et vanille)

Lasă un răspuns

