Tarta cu mere

De mult am vrut sa incerc sa fac o tarta, pentru oricat de frumoase ar fi blaturile din comert, ceva tot le lipseste, si nu sunt tentata sa le incerc. Asa ca am incercat reteta Mihaelei, dar cu mici-mari modificari. Tarta a fost destul de diferita de ce ar fi trebuit sa fie, dar foarte buna, asa ca sigur o voi mai face.

Am folosit

aluat:
300g faina
1plic praf de copt
150g unt
125g zahar
o lingura smantana
1ou

umplutura:

800gr mere acrisoare
100ml suc mere
100g zahar
1/2 plic gelatina

Am amestecat ingredientele pentru aluat si a iesit un aluat destul de faramicios. Am putut sa-l ‘modelez’, dar nu era destul de legat ca sa poata fi intins. Am facut din el o bila si l-am pus in frigider pana am lucrat cu merele (vreo 40 min).

Am tocat merele marunt, apoi am pus sucul de mere, zaharul si gelatina pe foc si le-am amestecat bine pana s-a dizolvat zaharul si gelatina si-a facut efectul (pentru testare am luat intr-o lingurita si am vazut ca ‘sta’). Am adaugat merele si am amestecat bine.

Pentru ca aluatul a fost sfaramicios, n-am putut sa-l intind in tava opentru tarte (pe came uns-o cu ulei si tapetat cu faina) asa ca am asezat aluatul in tava si l-am aranajat sa ajunga peste tot. Dupa aceea am pus amestecul de mere si am pus tava in cuptor, la foc mediu 30 de minute.

Pentru reteta originala, cititi postul Mihaelei, si inlocuiti quark-ul cu crema de branza Philadelphia😉

1 comentariu »

  1. monyk said

    Foarte buna tarta ….delicioasa…multumesc,chiar vroiam ceva mai diferit.pup

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

