De toate pentru toti

In ultima vreme am fost destul de ocupata, si blogul in engleza mi-a acaparat tot timpul pentru blogerit, asa ca nu am apucat sa va povestesc ce am mai facut🙂

In primul rand, am facut prajituri, una dintre dupa o reteta a Mihaelei – prajitura cu cirese din compot. Mi-a placut foarte mult, pentru ca are nuci in ea, dar gustul lor e destul de discret sa nu acopere gustul cireselor. Incercati-o, si daca vreit sa vedeti pozele mele din timpul pregatirii, uitati-va aici.

Am mai facut si niste icoane, din-acelea care se pot pune ca avatar la programele de messenger, cu teme de iarna si Craciun. Le vedeti pe toate aici.

Ma mai organizat un giveaway, care se incheie azi (grabiti-va daca vreti sa intrati la tragerea la sorti). Comentati la acel post si spuneti-mi care este lucrul legat de Craciun care va este cel mai drag, si in seara aceasta puteti fi fericitul posesor/posesoare a acelor decoratiuni🙂

Am mai facut un experiment cu tempera, care poate fi incercat de oricine, de orice varsta, si poate da rezultate foarte interesante. Eu am folosit tempera neagra pe carton galben (nu aveam alte culori), dar puteti folosi orice culori.

Amestecati apa cu tempera, cam 1 la 1, si puneti cu o pensula cativa stropi pe foaia de hartie, apoi suflati, ca la ceai🙂 In functie de unghi si de forta cu care suflati vor iesi forme diferite, si va invit sa experimentati (si sa-mi aratati ce-a iesit :))

Si, in final, va anunta ca in luna Decembrie voi posta in fiecare zi o scurta prezentare a unui blog interesant din domeniul crafting. Le puteti vedea pe toate aici. Voi pregati cateva posturi cu decoratiuni din hartie (reciclata) si alte cateva surprize, asa ca reveniti aici sau vizitati-ma la orangedotgreen.com.

Lasă un răspuns

