Pomelo

p1150022

Nu mi-au placut niciodata lamaile, si portocalele trebuie sa fie dulci si zemoase si de obicei n-am noroc. Pana acum vreo doi ani as fi zis ca mandarinele imi plac, dar mai nou ce se gaseste in piata sau supermarket numai mandarina nu e.

Cand eram gata sa renunt la fructele din acesta familie am descoperit pomelo. Pomelo e mai mare decat un grep (nici alea nu-mi plac🙂 ) si se curata la fel – se taie coaja si apoi se desface coaja alba si moale, pana se ajunge la felii. Fiecare felie se curata de pielita alba (si amara) si in final se obtin bucatele din miez, care au gust dulce-acrisor si sunt zemoase si bune🙂

Pana acum n-am avut experiente neplacute cu pomelo si daca n-ati mancat niciodata, vi-l recomand cu caldura.

5 comentarii »

  1. Laura Sava said

    La chestia asta ne asemanam teribil😛 …caci si eu de cand le-am descoperit, le savurez cu mare placere!!!
    …oricum, cu o mai mare placere decat pe fadele portocale!🙂
    Imi place blogul tau si ma bucur sa vad ca esti timisoreanca de-a mea!😛
    Fug sa ta trec in listuta mea cu prieteni!
    Pupici!!!

  2. orangedotgreen said

    @Laura: Am descoperit reteta pentru orangette si s-ar putea sa mai cumpar cateva portocale pentru coaja, dar in rest, la pomelo raman🙂

    Multumesc🙂

  3. Andreea said

    Rox, nici eu nu am mancat pomelo desi am vazut ca este cam peste tot de teama ca este amar, dar daca tu zici ca e altfel la gust trebuie sa te cred si sa incerc bineinteles

  4. orangedotgreen said

    @Andreea: este bun si se si pastreaza bine. Noi il tinem intr-o cutie de plastic cu capac, la frigider, si e la fel de bun si a doua zi🙂 Am cumparat o cartulie care are retete cu fructe mai ciudate, si am hotarat sa mai incerc si altele, mai ales ca sunt instructiuni pentru cum se curata🙂
    Ah, ai cumparat vreodata ananas intreg? E mult mai bun si mai aromat decat cel din conserva daca stii cand sa-l cureti.

  5. Andreea said

    Da, am cumparat ananas intreg si asa e, e de 1000 de ori mai gustos decat cel la conserva

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

