Banana bread si decoratiuni de Craciun

Azi am incercat sa ma relaxez in bucatarie, si am facut o Banana bread. Sau mai bine zis, am incercat si aproape am reusit. Reteta a fost buna, dar eu, in loc sa fiu precauta si sa o fac in tava de prajitura, am folosit tava de chec, si pana s-a copt toata compozitia crusta s-a ars.

p1150309

Poza de sus a fost facuta dupa scoaterea din cuptor 1, dupa care au mai venit 2🙂 In final a iesit ceva bun, dar dezamagirea ca n-a iesit cum m-am asteptat eu a fost maare de tot si nu cred ca voi mai incerca sa fac Banana bread prea curand, mai ales ca asta e a doua incercare (nereusita).

p1150313

Am pus bucatele de ciocolata si Orangeat (luat din Ungaria) si in seara asta o sa testam sa vedem cu e cu lapte🙂 Inchei povestea asta cu observatia ca fata de masa din acre se vede putin in ultima poza este cu iepurasi si oua de Paste😉

Pentru vineri am planificat un post despre decoratiuni de craciun, cu linkuri catre tutoriale despre cum se pot face lucruri foarte frumoase din hartie (reciclata), putina ata si ceva material. Toate astea dupa ce scap de al doilea examen de anul asta🙂

5 comentarii »

  1. Andreea said

    Foarte faina reteta:), o sa o incerc si eu, poate imi va reusi

  2. orangedotgreen said

    @ Andreea: A fost bine pana la urma, si un degustator de seama a apreciat-o, deci nu o trec la categoria ‘dezastre’ inca🙂
    Sambata postez reteta si pozele facute in timpul prepararii🙂

  3. Melusina said

    OMG, that looks so yummy. *drools*

  4. Andreea said

    IN loc de Orangeat ce pot sa folosesc oare?In weekend fac si eu si o sa fac poza sa iti arat cum a iesit

  5. orangedotgreen said

    @Melusina: it is yummy ^_^

    @Andreea: Am descoperit reteta pentru Orangettes (http://smittenkitchen.com/2006/11/candy-girl/) si cred ca daca in loc sa le invelesti in ciocolata le tai cubulete sunt la fel🙂 Poti sa mai pui stafide, sau frcute confiate, sau nuci. Eu am zis sa nu pun prea multe, sa nu-mi para rau dupa ele daca nu iese🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

