Retetele zilei (sau ce-am descoperit in ultima vreme :))

Ma voi limita la o reteta/blog, dar unele bloguri sunt atat de gustoase, ca voi reveni la ele cu siguranta🙂

2008-12-08-14

Ladybug bread de la Cafe Chocolada – mi se pare foarte faina ideea, si foarte simplu de facut cu orice aluat de paine.

2008-12-08-15

Rotunde cu cocos de la Amalia – cred ca le voi incerca in curand, sa am ce lua de mancare  cu mine la lucru🙂

2008-12-08-16

Tarta cu rosii si cimbru de la Edith’s kitchen – sigur o-ncerc in curand, poate cu o combinatie putin diferita de ingrediente🙂

(Pozele apartin blogurilor entionate, avand in vedere ca eu nu am facut inca retele, si o poza convinge mai bine decat orice explicatie de-a mea🙂 )

4 comentarii »

  1. aprintaday said

    oh my gosh, that lady bug bread is so cute! i would like to learn how to make one!

  2. orangedotgreen said

    @aprintaday: It looks very good and I think it would work with any bread recipe, but I’ll first try it with Medena’s recipe🙂

  3. Edith said

    Ai incercat tarta?🙂

  4. orangedotgreen said

    @Edith: inca nu, ca n-am prea avut timp de gatit, si retetele noi trebuie savurate, si la gatit, dar cand o incerc iti spun🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

