An nou creativ

Am inceput anul nou cu cercei, epntru ca mama mea s-a intprs din cehia cu margele pentru mine, si n-am mai putut astepta sa le folosesc🙂 Am facut 5 perechi de cercei pana acum, si incet incet ii voi adauga pe Breslo (unde mi-am reinnoit imaginea cu ocazia adaugarii produselor noi🙂 ) si voi continua sa fac alte perechi de cercei, pentru ca sunt prea frumoase margelutele sa le las in ambalajele lor🙂

Va doresc sa aveti un an bun, si sper ca zilele de sarbatoare care au mai ramas sa fie cel putin la fel de creative ca ale mele🙂

p1160097

Lasă un răspuns

