Aparat foto

De ieri am aparat foto nou! Am visat de ceva vreme la un aparat foto ‘adevarat’, si dupa consultari, incurajari, calcule de tot felul am ajuns sa-l comand de la f64.ro. L-am primit in 24 de ore, dupa cum se spune pe site, a fost bien impachetat si totul a fost in ordine, motiv pentru care recomand f64🙂

p1160270

Cat despre aparat, eu sunt foarte incantata de el. Il folosesc ca tot prostul deocamdata, pe automat si fac doar focusul manual, dar pozele sunt extraordinare si cand ma gandesc cum o sa fie cand voi stii sa-l si folosesc cum trebuie… Multumesc lui Chris pentru imbold, incurajari si sprijin moral si va promit ca veti vedea multe multe poze de la mine, sper eu din ce in ce mai bune🙂

dsc_0137

2 comentarii »

  1. Andreea said

    Sa il stapanesti sanatoasa si cu folos!si poze multe multeeee

  2. orangedotgreen said

    Multumesc🙂 In curand vin poze noi😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

