Descoperiri si inspiratie

6a00e008ccf1108834010536e79f92970b-800wi

Tutorial pentru pungute de ceai pentru Valentine’s day. (eu am tot felul dei care nu sunt legate de valentine’s day, pser sa va si pot arata in curand🙂 )  Il gasiti pe Creature Comforts.

18

3025951136_540cf5ce93

(am bele via Penflare)

onskelistan_25789323

Mai mult pe tema plantelor in casa in curand. Daca intelegeti limba olandeza, puteti citi articolul despre muscata din imagine pe Husmusen.

td-untcups

Ce vedeti in poza este facut din pahare de unica folosinta si mi se pare extraordinar ca cineva a avut o asmenea idee si a reusit s-o puna in practica atat de frumos. Mai multe despre creatiile lui Tara Donovan aici.

3 comentarii »

  1. diana said

    buna! imi place la nebunie ceasca de cafea acoperita cu boabe de cafea!!! tu ai facut-o?

    • orangedotgreen said

      Buna,

      Nu eu am facut-o, dar cred ca se poate face destul de usor cu un pistol de lipit (au incpeut sa apara si la noi, la magazinele de crafting si la Baumax am vazut eu) si boabe frumoase (eventual lacuite dupa aceea pentru siguranta🙂 )

  2. Super informativa postarea.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

